Nog maar 3 dagen!

1 januari 2016 - Zeewolde, Nederland

Allereerst iedereen de beste wensen voor 2016!!

Maar nu het echt 2016 is, komt de reis nu wel heel dichtbij! Aanstaande maandag vliegen Laura en ik voor 3 maanden naar Ecuador! Daar zullen wij Nestor en Donata Duque ondersteunen bij hun werk als zendelingen en bij hun bijbelschool 'Semila' (http://donata-nestor.webklik.nl/page/homepage). Wij zullen o.a. mee gaan draaien bij een kinderdagopvang, naar moeilijk bereikbare dorpjes reizen, helpen bij de zondagsschool, en nog meer projecten ondersteunen of opzetten.

Omdat ik het fijn vind om mijn avonturen en werkzaamheden te delen zal ik proberen door middel van dit weblog jullie wat op de hoogte te houden:p Met nadruk op het woordje 'proberen' omdat het natuurlijk even afwachten is hoe het met het internet en mijn tijd zal gaan;)

Alle voorbereidingen zoals inentingen, hoogtepilletjes (we zitten minimaal op 3000 meter hoogte in het Andesgebergte), malariapillen en diarreeremmers zijn geregeld dus de komende 3 dagen kan ik rustig de laatste dingetjes inpakken en dan ben ik er helemaal klaar voor!:D

Liefs Esther

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marcel Smid:
    2 januari 2016
    Hey Esther,
    Supergaaf dat je dit gaat doen zeg ! Ik wens je alle sterkte en Gods zegen met de laatste voorbereidingen en natuurlijk een onvergetelijke reis toe.
    Marcel
  2. Dirk Gatsonides van Vlaanderen:
    2 januari 2016
    Hallo Esther,
    Fantastisch dat je dit gaat doen!
    Dat het een hele verrijkende ervaring mag zijn. Ik ben benieuwd naar je belevenissen.
    Gods rijke zegen en bescherming voor jullie!
  3. Alwin van der wal:
    3 januari 2016
    Heel veel plezier daar en doe je ding. Dat God over je zal waken en je weer behouden zal terug brengen.
  4. Ruben:
    6 januari 2016
    Schatje, Ondanks de drie lange maanden ben ik trots op je dat je dit doet! Liefs